Jak podaje „Puls Biznesu” Generali chce, nawet kosztem przejęć, zwiększyć dwukrotnie udział w rynku.
Prezes Ubezpieczyciela, Robert Sokołowski, podaje, że już w przyszłym miesiącu firma ma zamiar rozpocząć warta miliony złotych kampanie reklamową. Będzie miała na celu zbudowanie wizerunku silnej, stabilnej marki i spowodować, ze Generali zostanie jedną z trzech najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce. W latach poprzednich w Generali dokonywano restrukturyzacji poprzez ograniczanie zatrudnienia czy inne działania, a zaoszczędzone środki przeznaczono na inwestycje w sieć sprzedaży i IT. Wszystkie te działania zostały podjęte, aby zwiększyć udział w rynku majątkowym ponad poziom 8 %.
W celu osiągnięcia założonych zadań, Generali ma zamiar ograniczyć rozwój, także marki Proama, oraz ma zamiar przymierzyć się do wprowadzenia akwizycji w Polsce. Prezes Generali wierzy, że jego firma już w tym roku zanotuje wzrost, głownie za sprawa podwyżek cen produktów komunikacyjnych u firm konkurencyjnych. Robert Sokołowskie nie przewiduje jednak zakończenia wojny cenowej, jaka trwać będzie na rynku, mimo wyższych kosztów spowodowanych wytycznymi KNF.
Generali szykuje się na przejęcie rynku
Generali szykuje się na przejęcie rynku
Jak podaje „Puls Biznesu” Generali chce, nawet kosztem przejęć, zwiększyć dwukrotnie udział w rynku.
Prezes Ubezpieczyciela, Robert Sokołowski, podaje, że już w przyszłym miesiącu firma ma zamiar rozpocząć warta miliony złotych kampanie reklamową. Będzie miała na celu zbudowanie wizerunku silnej, stabilnej marki i spowodować, ze Generali zostanie jedną z trzech najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce. W latach poprzednich w Generali dokonywano restrukturyzacji poprzez ograniczanie zatrudnienia czy inne działania, a zaoszczędzone środki przeznaczono na inwestycje w sieć sprzedaży i IT. Wszystkie te działania zostały podjęte, aby zwiększyć udział w rynku majątkowym ponad poziom 8 %.
W celu osiągnięcia założonych zadań, Generali ma zamiar ograniczyć rozwój, także marki Proama, oraz ma zamiar przymierzyć się do wprowadzenia akwizycji w Polsce. Prezes Generali wierzy, że jego firma już w tym roku zanotuje wzrost, głownie za sprawa podwyżek cen produktów komunikacyjnych u firm konkurencyjnych. Robert Sokołowskie nie przewiduje jednak zakończenia wojny cenowej, jaka trwać będzie na rynku, mimo wyższych kosztów spowodowanych wytycznymi KNF.