Generali szykuje się na przejęcie rynku

Generali szykuje się na przejęcie rynku

Jak podaje „Puls Biznesu” Generali chce, nawet kosztem przejęć, zwiększyć dwukrotnie udział w rynku.

Prezes Ubezpieczyciela, Robert Sokołowski, podaje, że już w przyszłym miesiącu firma ma zamiar rozpocząć warta miliony złotych kampanie reklamową. Będzie miała na celu zbudowanie wizerunku silnej, stabilnej marki i spowodować, ze Generali zostanie jedną z trzech najbardziej rozpoznawalnych marek ubezpieczeniowych w Polsce. W latach poprzednich w Generali dokonywano restrukturyzacji poprzez ograniczanie zatrudnienia czy inne działania, a zaoszczędzone środki przeznaczono na inwestycje w sieć sprzedaży i IT. Wszystkie te działania zostały podjęte, aby zwiększyć udział w rynku majątkowym ponad poziom 8 %.

W celu osiągnięcia założonych zadań, Generali ma zamiar ograniczyć rozwój, także marki Proama, oraz ma zamiar przymierzyć się do wprowadzenia akwizycji w Polsce. Prezes Generali wierzy, że jego firma już w tym roku zanotuje wzrost, głownie za sprawa podwyżek cen produktów komunikacyjnych u firm konkurencyjnych. Robert Sokołowskie nie przewiduje jednak zakończenia wojny cenowej, jaka trwać będzie na rynku, mimo wyższych kosztów spowodowanych wytycznymi KNF.

Generali szykuje się na przejęcie rynku
0 głosów, średnia: 0.00 (wynik: 0%)